מאיזה גיל אפשר ללמוד תכנות

מאיזה גיל אפשר ללמוד תכנות

נכון להיום כל אחד, בכל גיל יכול ללמוד תכנות. אם גם אתם אינכם יודעים מה לענות לבן הנוער שלכם כאשר הוא מבקש מכם להירשם אל קורס תכנות ואם אתם עצמכם מעוניינים ללמוד את תחום הפיתוח אך אינכם בטוחים שלא איחרתם את המועד, בוודאי תשמחו לקרוא שנכון להיום כל אחד החל מגיל העשרה יכול להירשם אל קורס תכנות. שכן, לימודי תכנות הם לימודים ללא גיל.

גילאים ותכנות

חשוב להבין שאין גילאים ללימודי תכנות. כלומר, כל אחד יכול להתחיל וללמוד שפות תכנות שונות בכל גיל בו הוא בוחר. מה שכן חשוב להבין הוא שאם מעוניינים לעסוק בתחום, חשוב לקחת בחשבון את פרמטר הגיל בו ניתן להעסיק עובד, כלומר גיל העסקה מינימלי לבני נוער כיום הוא 15, אך בגיל זה לא ניתן להתחיל ולעבוד במשרת מתכנת. 

כמו כן, אסור להעסיק בני נוער בגילאי 16 עד 18 עליהם חל חוק חינוך חובה, אלא אם יש אישור מיוחד לכך והמשרה אינה בשעות הלימודים. כיוון שבישראל כל אדם נדרש לשרת בצבא, הגיל האידיאלי להירשם אל לימודי תכנות הוא 20-21  ואכן ניתן לראות חיילים משוחררים רבים אשר מנצלים את פקדון השחרור שלהם ונרשמים אל לימודי פיתוח/תכנות. 

אופק תעסוקתי – לימודי תכנות לחיילים משוחררים

תחום הפיתוח הוא תחום בעל אופק עתידי מתפתח ולכן חיילים משוחררים רבים אשר מעוניינים להשתלב בעולם תעסוקת ההיי טק נרשמים אל לימודי תכנות ובסיומם מתחילים לעבוד ולבנות קריירה. לימודים אלו אידיאליים לכל אדם שהשתחרר מצה"ל משום שניתן להשתמש בפיקדון לחיילים משוחררים וחיילים משוחררים יכולים ללמוד שלושה חודשים במתכונת יומית מבלי לעזוב עבודה אחרת.

לסיכום, לימודי שפות תכנות אידיאלים לכל אחד בכל גיל אשר סקרן לגבי תכנות, אוהב לשבת שעות מול המחשב ולפצח אתגרים שונים, מעוניין במקצוע מרתק בתחום ההייטק ושכר לא רע.

כתוב/כתבי תגובה