שמאי מקרקעין בראשון לציון

שירותיו של שמאי מקרקעין נחוצים לפני כל עסקת מקרקעין. השמאי ישפיע במידה רבה על כדאיות העסקה ויכול לסייע גם לצד המוכר להעריך את שווי הנכס שלו בצורה מדויקת יותר כדי לתמחר אותו בצורה ריאלית. שמאי מקרקעין בראשון לציון כמו עמית מהלל שמאי מקרקעין למשל ישמח להעניק לכם שירותיו מקצועי, אמין ואיכותי בתחום. עבודת השמאי כרוכה בהקפדה על הפרטים הקטנים, ראייה רחבה של האזור ובדיקה דקדקנית של התשתיות ולא רק להסתפק ממבט מרחוק. 

שמאי מקרקעין להערכת שווי נכס:

שמאי מקרקעין בראשון לציון יכול לעזור במגוון שירותים חיוניים. אחד מהם למשל הוא הערכת שווי נכס. במהלך ביקורו בנכס יבצע השמאי בדיקות שונות, מדידות מדויקות של החדרים בחלל הנכס, בדיקות עם מכשור וכלים מתקדמים של התשתיות בבית: חשמל, גז, מים ואף את תשתיות הבניין. כמו כן יבצע השמאי בדיקות מקיפה על הנכס כמו למשל על סביבת הנכס, בדיקות משפטיות, בדיקות של היטלים ומיסים ובדיקות נוספות העשויות להפחית מערך הנכס. כך למשל תקלה באחת התשתיות בדירה או בבניין עשויה להפחית משמעותית מערך הנכס והקונה ירצה להשתמש בזה כקלף מיקוח להורדת מחיר הנכס. 

שמאי מקרקעין בראשון לציון לתמ"א 38:

ראשון לציון, עיר היין שרק הולכת ומשתבחת עם השנים. העיר הולכת וגדלה וכמות התושבים החדשים בעיר מדי שנה רק הולך ועולה גם כן. בהתאם להתפתחות של העיר העירייה מאשרת יותר ויותר פרויקטים של תמ"א 38 ופרויקטים נוספים של התחדשות עירונית. זאת כדי לאפשר לעיר להמשיך לצמוח ולהתפתח, להחליף בניינים ישנים ומסוכנים בבניינים חדשים, בטוחים ומעוצבים ועוד. יזם המעוניין להשקיע בפרויקט תמ"א 38 באזור מסוים ישכור שמאי מקרקעין מטעמו להעריך את שווי הנכס הקיים וזה הצפוי להיות לאחר השיפוץ כדי להעריך את כדאיות העבודה על הנכס. במידה והסיכון יהיה גבוה מדי לעומת רווחים קטנים מדי הרי שאולי הפרויקט וההשקעה בו לא תהיה כדאית.

שמאי מקרקעין כחוות דעת משפטית:

שמאי מקרקעין בראשון לציון יוכל לספק לכם גם חוות דעת מקצועית לבית המשפט לדוגמה במקרה של כינוס נכסים, הגשות הצעות למכרזים, מכירה וקנייה של נכסים, חלוקת ירושה ועוד.

עמית מהלל שמאי מקרקעין ישמח להעניק לכם שירותי שמאות מקצועיים ואיכותיים עם דו"ח מפורט ומסודר. צרו קשר בטלפון 052-6522734 ונשמח לעמוד לשירותכם.

כתוב/כתבי תגובה